FORUM WILCZEGO STADA...

FORUM KRWIOŻERCZYCH WILKÓW..

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-09-10 22:27:54

PROGRESOR

Administrator

Punktów :   

GRACZ DEFENSYWNY /WAŻNY DLA SOJUSZU/

GRACZ DEFENSYWNY
Styl - preferowany przez graczy nie mających zbyt dużo czasu. Dość rzadko spotykany, dlatego jednak jest bardzo cenny dla sojuszu. 100% graczy offowych w sojuszu oznacza praktycznie bezbronność całej struktury w momencie ataku. Deffa trzeba zawsze dużo dużo więcej niż offa, by zatrzymać tego drugiego w bitwie.

1. Zalety
- generalny spokój, nie trzeba bać się złapania wojska w osadzie, należy jednak dbać o to, by deff stał w jednym miejscu, bo tracić go na raty to też jest bez sensowne,
- można poświęcić na grę mniej czasu,
- deff w produkcji jest znacznie tańszy i szybko się go odbudowuje


2. Wady
- trochę wieje nudą...
- mniejszy dochód z farm, choć przy umiejętnej grze i tak niezły
- czasem złapanie offa przeciwnika, kosztuje nas wiele zarwanych nocy, obrońca ma zawsze przesrane – nie dość że nie wie gdzie jest atakowany, to jeszcze musi często pilnować wyżywienia deffa, jak już go postawi, co jest bardzo żmudne

3. Rozwój osad.

Tutaj sprawę znam z teorii Jednak ją wyłuszczę. Są różne szkoły bycia defensywnym graczem. Można wszystkie osady przekwalifikować na deff, a jedną (najlepiej jakiegoś croopa – nie stolicę) poświęcić na zrobienie jakiego małego offa z kilkoma setkami katas.

Można tylko stolice zrobić na deffa, a resztę osad mieć offowych, wtedy wiele małych offów z katasami pozwala atakować u danego gracza wiele pobocznych celów na raz (oczywiście wtedy nie pakujemy się na czyjąś stolice, bo wszystko stracimy). Dodatkowo można uczestniczyć w akcjach off graczy ofensywnych. Oni czyszczą dbają o to by się przebić, Wy wjeżdżacie swoimi kataskami na gotowe i robicie demolkę img/smilies/smile Ogólnie połączenie akcji takiego offowca i deffowca może być niezwykle udane i z korzyścią dla obu. Offowiec nie musi rozdzielać wojska by bronić fal katas, po prostu bije w 1 ataku czym ma dzięki temu nie zmniejsza siły swojej całej armii. Deffowiec śle mnóstwo kataszeń i każde dość dobrze obstawione (po kilkaset do 1-2k jednostek), co niweluje ryzyko ubicia katas przez wcinki.

Stolica deffowca zawsze produkuje deffa (może też być postawiony niewielki offik kilka tysięcy jednostek). Generalnie struktura dużo się nie różni i tutaj też można robić crop – stolicę, bądź deffówkę (wtedy robimy deffa 2x szybciej).
Zasady praktycznie się nie zmieniają jeśli chodzi o rozbudowę w stosunku do gracza ofensywnego, po prostu w miejsce deffa jest off, a w miejsce offa robimy deff. Tam gdzie ulepszamy kuźnię, tam offowiec ulepsza zbrojownię itp.
opracował:KastoR

PODSUMOWANIE.

Gra jako gracz defensywny, daje więcej spokoju i wymaga mniej czasu, co nie oznacza że będzie NUDNA!!! Wszyscy boją się tej funkcji jako niewdzięcznej, jednak prawda jest taka. Dużej armii nie zrobimy i wielkich bitew staczać nie będziemy (chyba że obronne), jednak w akcjach ofenswynych będziemy brać udział i czasem będzie to od nas wymagało więcej umiejętności i dokładności niż od offowca. W końcu będziecie koordynować swoje ataki z kilku wiosek na raz, a nie z tylko jednej.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.super-gra-pokemon.pun.pl www.shahid-kapur.pun.pl www.granaruto-pbf.pun.pl www.psychologowie-umcs.pun.pl www.avatarlegenda.pun.pl